خدمات اداری و پرسنلی

الزامات خدمات اداری و پرسنلی :

خدمات اداری و پرسنلی برای همه شرکت های کوچک و بزرگ اهمیت زیادی دارد و البته که نیازمند دقت بسیاری است. الزامات لازم برای این خدمات حیاتی و مهم  می بایست به طور دقیق رعایت شود.

ارائه خدمات اداری و پرسنلی توسط یک موسسه مجرب و ماهر : 

خدمات اداری و پرسنلی توسط شرکت حسابداری می بایست با دقت بالایی صورت بگیرد. امور اداری شامل حضور و غیاب پرسنل، محاسباتی که در مورد کارکرد آنها صورت می گیرد، فرآیند کارت زنی و همینطور محاسباتی که در خصوص تعطیلات و جمعه کاری در نظر گرفته می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در خدمات مذکور موارد مربوط به لیست بیمه و پرداخت حقوق و مزایا در نظر گرفته می شود و همه موارد گفته شده نیاز به گروهی متخصص داشته که اطلاعات دقیق و به روز در این راستا داشته باشند.

خدمات پرسنلی و اداری توسط تیم حرفه ای حسابداری در همه زمینه های یاد شده مربوط به صاحب مشاغل و بنگاه های اقتصادی در نظر گرفته می شود.

لیست خدمات اداری و پرسنلی : 

امور کارگزینی و استخدامی :

خدمات اداری و پرسنلی مربوط به امور کارگزینی نیاز به دقت بالایی دارد. در این لیست می بایست آگهی استخدام، تماس با کاریابی ها و همینطور فرم هایی که مربوط به اطلاعات شخصی و تخصصی فرد است مشخص شود. یکی از وظایف مربوط به بخش کارگزینی ایجاد هماهنگی مصاحبه عمومی و تخصصی است و نیاز است که واحد مالی شرکت ها در این زمینه مشارکت داشته باشند. همینطور اطلاعات دقیق در زمینه مور قانونی برای ارائه درخواست به کاریابی ها نیز سبب می شود که معافیت مالیاتی صورت بگیرد و منافع مالی و حقوقی زیادی را شامل شود. شرکت هایی که دارای واحد اداری و کارگزینی هستند نیاز به مشاور خبره از موسسه حسابداری برای اعمال دقیق این خدمات دارند و می بایست دقت ویژه ای در خصوص امتیازات قانونی داشته باشند.

انعقاد قرارداد  :

خدمات اداری و پرسنلی مربوط به تنظیم قراردادهای کار در بین کارکنان در نظر گرفته می شود. قراردادها در انواع ازمایشی، تمدیدی، تجدیدی، مشاوره و … دیده می شود. از سوی دیگر شرایط انتقال و جابجایی و همینطور خاتمه خدمت کارکنان در نظر گرفته می شود که بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت کار در نظر گرفته می شود.

اجرای دقیق این خدمات برای شرکت ها بر اساس نیاز و تخصص های موجود صورت می گیرد. مثلاً برخی از شرکت ها در صدد هستند که پرسنل خود را به صورت تمام وقت و برخی دیگر را به صورت پاره وقت استخدام کنند. مشاوره هایی که در این زمینه نیاز است اهمیت زیادی دارد از سوی دیگر نحوه عقد قرارداد برای هر یک از انواع استخدام متفاوت خواهد بود می بایست الزامات قانونی مخصوصی در نظر گرفته شود. برای خدمات ذکر شده ، نیاز است که فرمت دقیقی در نظر گرفته شود و البته که مواد قانونی خاصی نیز قید می شود و در نهایت می بایست بازبینی صورت بگیرد تا بین کارفرما و طرف قرارداد مشکلی ایجاد نشود.

خدمات اداری و پرسنلی پس از پایان قرارداد و تعهد شرکتی ملزوم به معاینات خاصی است و نیاز است که پرسنل از نظر سلامت پزشکی نیز مورد بررسی قرار بگیرند مشخص است که اگر قرار باشد محل خدمت پرسنل نسبت به جای اولیه تغییر داشته باشد می بایست قید شود و شرایط خاص نیز مورد بررسی قرار بگیرد. در این راستا در صورتی که این خدمات مهم و حیاتی توسط شرکت حسابداری به طور دقیق صورت نگیرد روند کارفرما و کارگر در پیچ و خم های قانونی گرفتار می شود.

تهیه پرونده پرسنلی به صورت دستی و مکانیزه :

خدمات اداری و پرسنلی مربوط به تهیه پرونده با لزوم جمع آوری مدارک و بایگانی کردن آن همراه است. افراد نیاز به عکس پرسنلی، کپی شناسنامه، کارت ملی و همینطور مدرک تحصیلی دارند و می بایست فرم درخواست کاری با همه مشخصات تکمیل شود. افراد می بایست گواهی آموزش های طی شده را ارائه دهند. همینطور آموزش های طی شده بر اساس نوع کار و تخصص متفاوت در نظر گرفته می شود. برخی از مدارک نیاز به دقت و بازبینی بالایی دارد مثلاً مشخصات کامل، آدرس محل زندگی و همینطور فضای درگیری مالی فرد بررسی می شود. شرکت و بنگاهای اقتصادی در راستای تشکیل پرونده پرسنلی می بایست از موسسات حسابداری و مالی مشاوره ویژه ای داشته باشند.

لیست بیمه

خدمات مربوط به ثبت نام بیمه و تهیه و ارسال لیست بیمه از دیگر وظایف مربوط به شرکت حسابداری است. تهیه لیست بیمه و ارائه اطلاعات مربوط به این لیست به سازمان تأمین اجتماعی در فرمت مشخصی صورت می گیرد و باید همه نکات تنظیم فرمت رعایت شود تا جریمه دیرکرد صورت نگیرد. گاه کارفرمای یک شرکت اطلاع دقیق از قوانین و الزامات تهیه لیست بیمه ندارد نیاز به استفاده از خدمات اداری و پرسنلی موسسه حسابداری است. این امر سبب می شود که شکایت پرسنل به حداقل رسیده و دعواهای حقیقی نیز از بین برود.

خدمات اداری مربوط به بیمه شامل ثبت، تنظیم کار کردن کارکنان بوده و همینطور شرایط مربوط به ثبت مرخصی ها و غیبت های روزانه ارزیابی می شود. نیاز است اضافه کاری، شب کاری و نوبت کاری و الباقی موارد قانونی نیز توسط فرد متخصص صورت بگیرد.

خدمات  مربوط به دستگاه ساعت زنی :

خدمات اداری و پرسنلی مربوط به نصب و راه اندازی انواع دستگاه های ساعت زنی ورود و خروج بسیار پر اهمیت است. دستگاه های ساعت زنی دارای فضای ثبت اثر انگشت برای سرعت بخشی به ثبت ورود و خروج دارند و روند بسیار کارآمدی را در نظر می گیرند. خرید و نصب این دستگاه ها بر اساس شرکت های معتبر و متخصص صورت می گیرد و مشخص است که تهیه لیست های بیمه و مزایای ماهانه به وسیله اتوماتیک آسانتر خواهد بود. خوشبختانه مشاوره تخصصی در این زمینه توسط شرکت حسابداری فراهم شده است تا افراد بتوانند شرایط مربوط به مالیات حقوق، معاملات فصلی و همینطور اصول لیست بیمه را در نظر بگیرند. بهترین خدمات  توسط تیم حرفه ای و خبره و با در نظر گرفتن اطلاعات روز دنیا صورت می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
23 × 9 =


3/5 (1 نظر)